Resande

Livet är bara en jävla resa;

En färd, med mellanstationer. Ibland går man av på fel station. Ibland är resan tur och retur, men för min del, oftast enkel. Men inte lätt.

Den här resan jag precis gjort, har haft många trevliga mellanlandningar, på rätt stationer. Perronger; med vänliga själar, vänner.

Tack för det!

Andra bloggar om: , , , ,

4 responses to “Resande

  • Soulsister

    Underbart Bettan!

    KRAM

  • Miss Terious

    Ja vilken jäkla resa du varit med om Bettan.
    Du står upprätt på benen vilket är helt fantastiskt och beundransvärt.

    Att psykopaten snart får en egen nyckel till SIN frihet är förjävligt (ett milt ord i sammanhanget) när du som inte är skyldig får ha bojorna kvar.

    Jag vet vem du hade trevligt med och jag är så glad för din skull. Jag har sagt åt henne att ge dig varma kramar från mig, gör hon det. 🙂

    Tack för att du har ork och hänger på uppmaningen i mitt inlägg.

    Varma KRAMAR

  • Ej inloggad Motherwitch :-)

    Såg din kommentar och länken, härligt med ditt engagemang. Tror inte jag fattat förrän nu att det har sitt pris att engagera sig. Men jag hoppas du aldrig slocknar för du är en stor inspirationskälla.
    kram

  • Birgitta

    *KramarOm Dig Riktigt Ordentligt*
    är själv nyss hemkommen från en liknande resa.
    Du är stark!

Kommentera

