Desillusionerad

Då var det dags igen!

Hur ska jag orka?
——————

Andra bloggar om: , , ,

3 responses to “Desillusionerad

  • Soulsister

    Du orkar på samma sätt som de andra gångerna!
    Nu har du ett annat grundskydd (om du fortfarande medicinerar…)
    Håll huvudet ovanför vattenytan och andas djupt bara. Det är DU som har kontrollen, släpp den inte. Du har visat dem en gång innan att man inte kan trampa på dig.
    Beundrar dig och din kämparvilja något så enormt mkt!

    KRAM till dig från mig

  • whitelady7

    Huvudet hogt och framat Bettan! Det ar enda vagen, och det enda ratta. STOR STOR STOR STYRKEKRAM fran andra sidan.

  • Miss Terious

    Instämmer helt med Soulsister men jag tror jag fattar hur jäkla slut och trött du är nu. Jag beundrar dig Bettan.
    Ta hand om dig.
    KRAMAR

Kommentera

