Hemligheten

Oprah Winfrey pratar ofta om att leva med the SECRET. Vad är det för jävla hokuspokus tänkte jag. Men Oprah brukar inte blaja, hon är en klok kvinna. the Secret lät förankrat, som en extension till buddhistiskt tänkande.Så döm om min förvåning när denna inbjudan kom i mailen idag

Blev du intresserad av the Secret nu? Läs mer här!

Andra bloggar om: , , , , ,

8 responses to “Hemligheten

  • Miss Terious

    Vattumannens bokhandel har jag besökt vid mina sällsynta besök i den stora huvudstaden. Köpte en jättefin silverkula där en gång som innehåller små kulor som gav ifrån sig det vackraste ljud. Underbar!
    Jag tappade bort den i någon flytt men vet du senast häromdagen gjorde jag ändå ett försök att hitta den. Så märkligt att du skrev det här när jag tänkte på bokhandeln för 3 dagar sen. 🙂

    Sköt om dig. KRAMAR 🙂

  • Soulsister

    The Secret is everything you have dreamed of… and is beyond your wildest dreams……………..
    låter mäktigt….

    kram

  • Soulsister

    Ang din kommentar hos mig:
    har kollat filmen, det handlar bara om ett annorlunda tänkande. Rätt logiskt om man tänker efter. Man lurar hjärnan som inte kan skilja på verklighet eller fiktion. Handlar om inställning till sig själv och sitt liv.
    Inte helt fel.
    För mig som numenar brutit med han där uppe pga allt jävla elände som drabbar mig o min familj, är detta kanske ett alernativ?

    KRAM

  • kang

    Jaha. Så har den kommit hit då…

    Värme

  • Vb

    Hej Kang,
    ja åtminstone på svenska. Känner du till hemligheten sedan tidigare?Har du utövat?

    Omfamning

  • Rosa

    Jag har hört talas om det, började titta på filmen men den är långt, så jag ska se mer sedan. Kul att du fick en inbjudan och att du delar med dig. Allt sånthär är så intressant. Även om det blir självklart om man analyser. Jag kan uppleva det så som befunnit mig i de här kretsarna så länge och som både sett och hört många olika tänk.

  • livsglimtar

    I många år var jag som en svamp, läste allt jag kom över och umgicks i kretsar som andra tyckte var konstiga. Jag höll själv på med astrologi, healing, hypnos och div kvinnogrupper som jag försökte hjälpa till någon slags självhjälp. Men jag ville lite för mycket och allt gick över styr med sjukdom och annat som tog all tid och hela mig för den delen.
    Jag har hört om hemligheten från andra som fortfarande frotterar sig i de kretsarna, men själv så känner jag mig rätt mätt för det mesta. Men ibland glimmar det till och jag kan känna mig så där lite nyfrälst ett tag.
    Men visst är det kul, vi behöver alla använda hjärnan till utmanande tankar.. utmana sig själv och sin livsstil då och då.

Kommentera

