Ny slags porr

Kanal 5 är en ren jävla porrkanal!

Udda porr är devisen. Är det inte inredningsporr a lá fikusinredning, eller pajassnickare som målar, eller tvärtom,

så är det senaste Miffoporr !!!  Outsiders är bara förnamnet; på dom som ser skiten med nöje! Så taffligt producerade program, bara i syfte att fläka ut stackarna som drabbats av diverse åkommor, då räknar jag inte med idioterna(läs miffon) som förstorar sina organ,  i syfte att dölja sina brister i hjärnkontoret, är beklämmande.

Brukar du se på Outsiders, och få något ut av det?

Andra bloggar om: , , , ,

5 responses to “Ny slags porr

  • Rosa

    Är inte säker, men jag cyklade till ett program igår som var på femman och jag tror att det hette så. Det handlade om Afrika och tumörer som folket drabbas av. Så himla otäcka eftersom de växer och även dödar sitt s k offer i vissa fall. Jag var så imponerad. Ett fattigt sjukhus med personal som opererade. Många gånger blev det riktigt bra. Vissa gånger fick de åtminstonne bort tumören men det såg mindre bra ut osv. Det var i alla fall intressant. Jag cyklade fort kan jag meddela. De där du berättar om är jag glad att jag INTE såg.

  • Filippa

    hehe, Outsiders ja – ibland (ok, en gång av 15) är det helt OK och till å med intressant men resten av gångerna ? Nej, då är det för jäkligt ointressant, utlämnande och förnedrande. Men tänk så många konstiga människor det finns där ute ? Och som vill vara med på TV ?

  • Miss Terious

    Byter kanal direkt.
    Idag börjar visst något som heter Pussycat där tjejer lär sig att dansa sexigt bl.a. Spyr när jag ser förhansvisningen. Kvinnoförnedring och förakt på högsta nivå verkar det vara. Borde inte uttala mig när jag inte sett det, men det ser minst av allt okej ut.

    Fin dag på sig.
    KRAMAR 🙂

  • musikmarcus

    tror det räcker med 1,2,4 och man får det man behöver 🙂
    En stor kram!

  • Spero

    Jag har svårt med sådana program. Samtidigt som de kanske kan upplysa om och belysa olika saker, så känns det ofta att det är precis som du skriver, någon slags upplevelse porr. Människorna med svårigheterna är sekundära och tittarnas lystmäte det primära.

Kommentera

