Det går an

Jag har gått sjumilakliv i trasiga skor

Jag har gått ett steg framåt och tre steg bakåt

Jag har gått i kvicksand, utan att nå botten

Jag har gått vilse, men hittat hem

Jag går vidare,
                            still going strong…….

Med ärr under fötterna, efter läkta sår.

Jag är en vandrare…………. med starka ben och rak rygg!

15 responses to “Det går an

  • Love

    Även om det är sorgset är det ändå så fruktansvärt skrivit. Egentligen kanske det inte är sorgset utan tyder bara på en enorm livsvilja och starkhet! 🙂

  • Love

    Fint skivit ska det stå! Missade en bit!

  • Filippa

    Ja, en stolt och stark vandrare på färd mot okända och stora mål

  • Birgitta

    Lämnar en kram här också, så att du kan ta den när du vill…

  • Tabia

    Mailar

  • Anette

    Att du har hittat hem gör mig lycklig och får mig att kunna skönja ljuset…Puss vännen!

  • Anette

    En spontan som gäller oss båda/många:
    Han tog mit liv
    Jag måste skaffa mig ett nytt
    ett som fungerar.
    Han lever kvar i i ”mitt” revir, mina ”vänner” likaså
    Letar, söker, kollar… ”HELT okej” säger fam våldspolisen: Ni lever ju!!!
    Vet ej vart jag ens kan gå till läkaren, den gamla är oxå hotad. Okej tystnplikt…_LEV I VERKLIGHETEN och SE vad ni SER & LÄGG ER I !! Jag finns men jag lever inte…

  • Suss

    Hur har du det?
    KRAM:)

  • tabia

    Du tror klart vad du vill. Men det gör ont i vart fall. Ses kanske nån gång då.

  • Birgitta

    ställer en ask med finaste pralinerna utanför din dörr.
    Kram!
    birgitta

  • Niki Loong

    Det kommer att gå bra för dig! Kram

  • Madonnan

    Nu var det ett tag sen… Hoppas allt är väl och att du kommer igen snart.

    Kram 🙂

  • Filippa

    Ingen Betts på många dagar ? Är du ute och flyger kvast eller har det hänt något ? Du är väl inte på flykt ?
    *oroad kram*

  • Vb

    Tack alla raringar,
    dikeskörning och ja, lite på flykt. Min rubbade bror har lyckats få tag på mitt mobilnr.Gud vet om han vet mer…..Ska vidta lite andra åtgärder, glad påsk mina rara läsare.

  • Filippa

    Som alltid, du vet var jag finns om du behöver det.

Kommentera

