The only reason

Det finns bara en anledning att leva. Det finns bara en anledning, att inte ge upp. Hon är min dotter. Jag älskar dig

20-03-05_1425.jpg

Andra bloggar om: , , , , ,

7 responses to “The only reason

  • Filippa

    Hon verkar underbar och ja, det är en otroligt bra anledning att leva kvar. Ett liv utan mamma är inte lätt eller kul.

  • Dandelion

    Ja, vad skulle man ha gjort utan barna ?
    Tack o lov för dom.

  • Birgitta

    Ja, det är så sant. Barnen är vårt guld, vårt hjärta.

    Men om hon är den enda anledningen (jag kan förstå att det kan kännas så ibland, eller jämt) så låt henne inte få veta det. Kan bli tungt att bära. Du kanske inte alls är i närheten av det, men jag har själv gjort ett misstag där en gång med min dotter och det var inte bra. If you see what I meen…
    Kram till er båda!

  • Helena PO

    Vackert kort! Som en tavla!

  • Fredrik

    Det är en stor anledning.. En annan är att du med din styrka & värme sprider glädje & hopp till så många.. Större fighter än du finns inte.. Och det finns miljoners ”reasons” mer.. Det vet du, du har skänkt hos stor värme under våran svåra tid..

    Kram Fredrik

  • nea

    jag vet så väl vad du pratar om bettan.
    dessa älskade barn…
    men…jag hoppas både å dina och mina vägnar att vi kan hitta även andra meningsfullheter i detta vårt enda liv.
    (som jag tror i alla fall.)

    lycka till…med det och allt det andra.
    *varma tankar åt ditt håll*

Kommentera

