Sun, sun sun!

Here I come.

Så var det att gå i solen idag! För varje steg, kändes det som att jag närmade mig solens läkande krafter. Strålarna och det bländade ljuset kändes som det bara var för mig, exlusivt.

Och visst var det så!

När jag kom innanför dörren, gick solen i moln. Skyndade mig att stänga alla fönster, för jag tog med solen in. Och här ska den stanna hela dagen……min vän.

solkram.jpg

Andra bloggar om: , , , , ,

7 responses to “Sun, sun sun!

  • Kriss

    Jaaaa visst är det UNDERBART?? Jag har också varit ute en sväng och blev så glad… Älskar solen och vårkänslorna som kommer när man varit utan sol för länge!

  • pysan

    Jag, make och son har varit ute och gått.. det var fint när vi bestämde.. men när vi kom ut så var det mulet och blåst.. men vi gick ändå till vårt mål och hem igen…

    Bra för mig att lufta lungorna…

    Kram Pys

  • Soulsister

    Underbar inställning!
    Kram på dig

  • Madonnan

    Å va bra att ta in solen så där. Det ska jag också försöka mig på.
    Hoppas du får en fin dag idag med 🙂

  • Jonas

    Är nyfiken på vad du tycker om Bryan Ferrys tolkningar av Bob Dylan. Är skivan bra? Funderar på att inhandla den i veckan. Ha det!

  • Vb

    Fundera inte en sekund till, köp! Tror inte Ferry har varit i bättre form någonsin.Bådar gott till Roxys återförening senare i år!

  • Nina

    Hallå, denna gången tog jag mig igenom i stort sett hela din blogg.
    Ville bara titta in och ge dig en kram, tala om att din ”solupplevelse” är fantastisk, önska dig lycka till med homemakeovern och sist men inte minst, att du på något sätt, ska få vettig hjälp, så att du blir fri från ditt trauma och kunna bygga upp livet igen som DU vill ha det och inte på MJ´s ”villkor”!!!Må han balla ur så att det DRÖJER så länge som möjligt innan han får ranta runt igen, ens på permis!!!Bara det, att han inte visade någon som helst ånger, borde ju få ”berörda myndigheter” att fatta att han är allvarligt sjuk!!!
    Kram… 🙂

Kommentera

