Om igår

Om igår var förra sommaren, skulle han som sov i sängen; sängen jag sällan sov i då.

Gjort sängen överbefolkad.

Här är alla dörrar stängda, kanske en dag;

men inte igår

ska jag glänta lite på dörren och våga………

Tro på en morgondag

Andra bloggar om: , , ,

10 responses to “Om igår

  • Rosa

    Morgondagen finns där och väntar, som en snäll vän.

  • tabia

    Välkommen tillbaka. Hoppas du haft det bra!

  • antitanten

    På den fronten, intet nytt…har inte hört ett skvatt från Göteborg. Han är tröttare än vanligt, men äter som en hel karl *S*

    Kram

  • tabia

    Tackar för det. Tänker definitivt försöka skaffa mig en hel till nästa vecka 🙂

  • Soulsister

    Hur har sportlovsveckan med tösen varit?

  • Anette

    Tids nog kommer du få en underbar morgondag – jag lovar!! Hoppas din vecka varit jättemysig för dig och lilltjejen. Gjorde ”gräsklipparmannen” sitt jobb så det blev ngn simning??? 😉 Ha det bäst i världen

  • Vb

    Anette har överlevt sportlovet oxå:)
    Mailar i helgen vännen!

  • auntee

    Även om man inte tror på den där morgondagen så kommer den. Det har andra sagt så jag väljer att tro på vad de säger. =) Eller rättare sagt – jag måste, annars så avslutar jag nog hellre den här skiten redan idag. Det är väl det som får en att fortsätta på något sätt… att man egentligen innerst inne tror?….

    Det tror jag iaf.
    Kram!

  • Niki Loong

    Jag ryser när jag läser! Mellan raderna känns en hoppfullhet som jag inte sett hos dig förut. Kanske vågar du snart släppa in livet igen? Du är förtjänt av allt gott som bara finns. Varma kramar
    P.S. Har svarat efter din kommentar D.S.

  • Suss

    Vad fint du skriver även att det är om en jobbig händelse. Hoppas du förstår vad jag menar.
    Vackert och välformulerat.
    Kram

Kommentera

