Inre tjänst

Har jag för tillfället, åkt på administrativ tjänst i mitt eget hem. Måste få ordning på ”kontoret”.

Inhandlade pärmar och en tjusig kromad hålslagare; inbillar mig att jobbet blir lättare då! Kontoret har en benägenhet att flytta sig från en STOR hög i bokhyllan till sängen i olika SMÅ högar….mellanlandar på databordet och min balla gepardmönstrade pall.

Men nu jävlars ska det bli ordning………på det mesta i mitt liv har jag bestämt. Mindre roligt att vänta i veckan, tandläkaren. För att minimera kostnaderna ska jag till CityDental, varför lär man sig aldrig att gå i tid?

6 responses to “Inre tjänst

  • Krim

    Har hört talas om dem, men vet inte om de är bra. Du får gärna rapportera efter att du varit där. Lycka till!

  • Ister

    Jag har för avsikt att organisera mina administrativa rutiner också…någon gång i framtiden. Pappren från 2006 ligger fortfarande i högar…. en gång i tiden hade jag allt snyggt i pärmar…

    Tandläkaren är inte att leka med. De är sadister hela högen. Jepp, jag lovar, de har någon störning i sitt psyke! Gräva i andras munnar och tillfoga folk smärta hela dagarna, då kan man inte vara frisk!

  • tabia

    Jag har ju gått till tandläkarhögskolan i snart två år nu. Men har en behandling kvar i morgon och sen ÄR JAG FRIIIIIII!!!!!!!!! Men lovar mig själv dyrt och heligt nu att jag skall gå snällt och lydigt till tandis en gång om året!!!!

  • trollhare

    Duktigt av dig! Hoppas det är smittsamt, för jag behöver lite ordningssinne jag med…

  • auntee

    kryper ner i din blogg en stund, i brist på en kvinnas beskyddande vingar. känner för att dricka nyponsoppa med dig i en soffa och prata om pärmar, hålslagare och växter.

    Kram från mig som känner mig jävligt mycket unge just nu

  • Taxen Max

    Slå hål på papper är inte en sport att förakta, säger taxen Max och önskar ett hundans trevligt lov.

Kommentera

