Piller och Pastiller

Istället för piller som jag skrev om i förra inlägget, blev det pastiller från Läkerol. Nya helt underbart goda Dark selection. Riktig, med betoning på riktig lakritssmak, lite lindring för både rökiga luftrör och dimmigt sinne. Btw, köpte dom med röksmak!

                                                                                  lakerol.gif

Läs något  istället!

18 responses to “Piller och Pastiller

  • Madonnan

    Du får starta en matblogg snart, som jag… Kram på re´ 🙂

  • Vb

    Snaskblogg menaru?*s*

  • Dandelion

    Lät gott precis som bågarna.
    Har förresten fått hem bågar i skåpet, min lille långe har tjänat stålar idag.

  • Kat!

    själv har jag fått nojja på Extra pastilles Cranberry/lime

  • Uno Nilsson

    jam jävvlar, nu går det, hann sätta spättan i ugnen, kollar riset och frugans mail en trappa upp i sonens dator som jag också hann starta upp. Därför ingen skönhet för mig, bara raka ord rakt av på AB-Bloggen, men layouten passar dig, that´t for sure!!!! Kramar till alla er på framsidan. 😉

  • helenaq

    *kliver in*
    ..jag döööööööör vilket jobb men kul 🙂

    tack för din hjälp *kramar om*

  • Mathias

    Good to hear about MJ 🙂
    Håller tummarna hårt inför KR.

    Power to you!

    *Kramar om*

  • Rosa

    Röksmak räcker det inte med cigaretterna? Hoppas att du fick sova i natt.

  • Vb

    Nä, Rosa några timmar blev det:(

  • Allica

    *sätter ett avtryck*

    Nattinatt!

  • Alter Ego

    Dessa måste jag testa, men blev ändå mer sugen på ostkrokarna 🙂
    Gick ner för däckning vid 19-tiden, fick ta tabletter och sova lite, har inte tid att bli sjuk .. Grrr

    Hoppas allt är bra med dig

  • Twilight

    Ja det måste jag verklien testa. Jag gillar ju RÖD läkerol annars.. Den gamla hedliga.. Och den med den lilla med 🙂

    men dessa måste jag testa 🙂

    kram kam

  • swedishsoulsister

    Hur får man upp en egen bild som du har i layouten Bettan?

    kram

  • Kimberly

    OJ då MÅSTE Jag bara ha dom.

    Jag gillar Läkerol Special (Röd)

    Så dessa måste ju vara jättegoda då.

    Tack för tipset.

  • antitanten

    Tackar för kommentaren 🙂 Du blev först *gör vågen*

    Du, jag undrar…hur har du fått till din snygga layout? Jag skulle oxå vilja ha en bild sådär…typ…..
    Kram

  • Vb

    Sis och Tant:
    Presentation, custom header image, sen bara följ instruktioner.Skiljer sig tema från tema,storlekosv.
    Ett annat tips här på WP, längst upp huvudsida, my account,rullist,mina kommentarer,licka där så kan ni följa era kommentarer.Lätt som en plätt!

  • swedishsoulsister

    Finns ingen custom header image under Presentation….
    Blir snart gråhårig

  • tabia

    Köpte dem jag med. Men kan inte bestämma mig för om jag gillar dem eller inte. Det blir nog Cupa i fortsättningen oxå 🙂

Kommentera

