Bakom notisen

Skriver Svd idag och följer upp vad som hände sedan efter, när alla glömt bort den lilla blänkaren.

Här är notiserna efter mordförsöket, skillnaden är att ni kan läsa om tiden efter, här i min blogg.

Klicka på bilden så förstoras den bakom-notisen.jpg

Mannen på bilden är Mördarjäveln, Expressen hade häng på polisen, och så mycket koll på var dom var, att kommunen blev fel…..

Andra bloggar om: , , , ,
Läs något intressant:

3 responses to “Bakom notisen

  • Syster Yster

    Usch Bettan plötsligt så blev det så verkligt! jag har läst om det innan men inte riktigt tagit det till mig! Jag tror jag skjuter bort det som är för hemskt. Men tidningsartiklarna fick mig att haja till!
    Kram och ha det så gott du kan!

  • Anette

    Ja man glömmer lätt att bakom varje liten notis döljer det sig ofta flera år av trauman innan händelsen och för j-a många år av det efteråt…. Dessutom bör man läsa dem med en nypa salt då det de skriver ”i stundens hetta” inte alltid blir med sanningen överensstämmande. Här var det tydligen bara orten men ibland kan även händelsen i sig vridas till så att det för de inblandade blir ännu värre. Kram vännen!

  • Dagen efter « VendettanBettan

    […] problemet är inte jag, problemet är på G, ut i verkligheten. Den yttre verkligheten, som redan är in my […]

Kommentera

