Stilla söndag

Äntligen kom jag mig för att göra något nyttigt. Badrummet glänser, tvätten är ren, blir ett kvällsbad av undertecknad. Sedan krypa ner i rena lakan.

Mördarjäveln har permis nästa helg, fick mail idag. Väldigt propert, undertecknat av den manlige kvinspen, i tjänsten.  Vadå tjänsten? På något annat sätt vill jag definitivt inte höra av dom. Bara att dom skickar mail är tacksamt, nu ”slipper dom överskrida sina befogenheter” som kärringkvinspen uttryckte det, när dom ringer! Hade annars tänkt att ev besöka farsgubben och ta med dottern hem hit då, men gör en rockad. Åker med henne tillbaka, och tar en sväng till papsen. Sista gångerna jag varit i gamla hemkommunen, har jag inte visat näsan. Dels vill jag inte höra talas om att dom sett MJ, sen är det nog så att ju mindre jag visar mig, desto mindre snack och brasa. Måste ringa Länsstyrelsen och höra när hans överklagande ska dras.
Fy fan!

Nästa vecka känns så där att det är så mycket jag måste göra. Så att det blir övermäktigt, så att

det inte blir något gjort alls…….

Andra bloggar om: , , ,  , , ,

Läs något intressant

7 responses to “Stilla söndag

  • Anette

    Vaknade med ångest i morse tills jag insåg att det bara är söndag och kriget kan vänta till imorgon…Samlar krafter med att slöa och ligga ett par timmar i badet med en bra bok.
    Det är jobbigt med allt det där som måste göras, men det fixar du. Du har ju något härligt att se fram emot den här veckan. Sköt om dig!

  • Ister

    Skickar energi till dig! Sköt om dig!

  • Kat!

    tjooo…..gud va lungt och skönt det var här. Har startat ett hem här med, där borta har helvetet brutit ut. När jag kommer hit så kan vi ha det lungt och skönt…. och bara dricka en massa vin tills vi stupar…… =)

    Kram Kat!

  • Fredo

    Hej, jag återkommer gärna och läser mer. : )

  • Filippa

    en sak i taget så funkar det mesta 🙂 Klämkäck va´? Hoppas veckan bli bra trots alla måsten.

  • Niki Loong

    Tassar bara in för att säga hej 🙂 *skickar min överskottsenergi, så du har lite att ta av*

  • Helena P O

    Nu gick det bra! Tröck på en knapp i högra spalten mitt miffo. Hoppas du får träffa din flicka och ni får ha det bra tillsammans ett tag. Det önskar jag dig verkligen mitt i all bedrövelsen.

Kommentera

