Sportlov och Sovlov

Idag har jag tagit ett ordentligt sovlov. Kröp inte upp ur soffan förräns vid halvtolvrycket. Skönt.
Dottern har sportlov om en vecka, kommer hit. Lycka, längtan…mmmmm.

Hon vill som vanligt gå till simhallen, så nedanstående bild får illustrera vad jag måste göra tills dess. Jaja, jag har en vecka på mig!

                                                                                  

   grasklippare.jpg

16 responses to “Sportlov och Sovlov

  • Anette

    Ha, ha, ha…Schysst tatuering!

  • tabia

    Åh vad häftig 🙂 Den vill jag ju ha…

  • Ister

    Det var en fin tatuering!

  • Melinda

    Då är det bäst du sätter fart om du skall hinna i tid. hahaha
    kul grej.

  • Niki Loong

    Han ser inte ut att göra många strån i timmen, den där lille mannen! Den tycker jag om 🙂

  • Anti-tanten

    Tack för raderna hos mig. Han har VSD (hål mellan kamrarna), två stycken närmare bestämt. Det ena sitter längst ner i spetsen på hjärtat så det finns ingen vägg att fästa i så då måste två kirurger samarbeta.

    Han mår inte så bra. Vet inte vilken infektion han har än, ska ringa VC imorrn. Förmodligen behöver vi väl antibiotika allihop. Annars blir det väl rundgång på skiten i familjen och jag vill INTE ställa in en operation till.

    Du får gärna mejla mig svar om du vill.
    Kram

  • ilse-marie

    Tack för kommentaren hos mig. Vi bor ju nära Danderyd än i dag, så jag har varit där mina föräldrar träffades. Numera är där en barnstuga, men det ligger vackert vid vattnet.
    Kan en baddräkt kanske hjälpa mot problemet? Kram

  • Soulsister

    Hej vännen
    tittar bara in och säger hej o skickar iväg en kram

  • kattis

    hej!
    Så nu tätnar mangrovi träsket!
    Se till bara att du har medvind på vägen till badhuset, det kan bli så tufft annars!

    Kramar i mängder!

    Kattis

  • kattis

    Men…. Det kanske är tvärtom! Att den lille gräsklippnings mannen behövs!??
    Du skulle se mina ulliga fina ben!!!
    Yuack! Men de värmer i allafall, där får jag nog gå lös med lien snart!

    Kattis

  • Vb

    Kattis
    ja vad tror du han gör där annars?*s* Men jag har en hel vecka på mig som sagt!

  • Taxen Max

    Ehum, ska jag skicka några strån? undrar Max.

  • Taxen Max

    Konstigt förresten… Din kommentar syns inte i min blogg? Hundans oxå, säger Max.

  • Filippa

    Haha, världsbäst tatuering !

  • skarr

    Skarriggt värre, du är ju inte lite misslyckad om ditt barn läser detta 😮

Kommentera

