Jag går och fiskar

Tar en sväng till glasbanken alltså. Lite vino till helgen sitter aldrig fel. Kanske man ska göra som den här snubben? Men fiskar man på Abs bloggportal,

får man mest fula fiskar i nätet!

                                                                            fiskare.jpg

15 responses to “Jag går och fiskar

  • Allica

    Dropping some love, ha en goo helg.Skål!

  • Love

    Fan vad jag skrattade nu :)) Tack för ett gott skratt vb!

  • Vb

    Skål Allica, och Love> skratta på du!:)

  • Petra

    Jag käkar nicorette så jag är gul i hela fejan. Tuggar tills käkarna går sönder. Men jag vill ändå ge mig ut på gräsjakt. Och rulla en till henne medan jag springer tillbaka… för inget hjälper just nu… =)
    Fin sida du har. Gjorde mig lugnare och fick mig på bättre humör. Tack.

  • Syster Yster

    Ja den fisken är ruggigt ful den! Ha en skön kväll! Nu ska jag ta en god wiskey!
    Skål Bettan!

  • Ister

    En del fiskar har skaparen försett med giftblåsor.

  • Aunt Artee

    där är du ju! får jag länka till dig från min sida under ”läsvärt” i höger spalt?

  • rubinum

    Tjenna!

    Kul att se dig igen.
    Hur har du det?

    Kramar

  • Antonia

    Jag visste inte om att du har en blogg till. Skön avslappnande musik. Precis vad jag behöver höra mot min stigande huvudvärk. Snygg sida…

  • Rosa

    Det är stor skillnad på att vara känd och ökänd precis som med på känd eller okänd. Har personen missat det? Verkar så. Nu ska Rosa gå och lägga sig. Godnatt.

  • Niki Loong

    Hej bloggvännen! Jag har tänkt mycket på dig och undrat hur du har det. AB:s blogg ja, undrar vad det är för människor som nästlat sig in där. Jag får så sjuka och elaka mail. Helt overkligt. Hur som helst så besöker jag dig här i stället! Kramar

  • Anette

    Lite vin till helgen är supernice. För mycket vin gör däremot dagen efter outhärdlig….Jag lovar….

  • Anti-tanten

    Hej! Tack för kommentaren i bloggen härom dagen. Upptäckte den idag 🙂
    Tyvärr fick vi åka hem igen, för Lilleman har öroninflammation visade det sig.

    Kram

  • Marcus

    Gillar siklöja…men ej mörtarna!

    mm, jag såg killen också på Go’kväll (ser på dessa ”kärringprogram” jag med si du *S*) Han är riktigt skön han! 🙂 Så det var ju väldigt trevligt att du tänkte på mig då hihi

    Ha en skön kväll! Och lycka till med hrm..gräsklippningen 😉
    kram & hälsn marcus

Kommentera

