Äntligen

Har jag fått arslet ur vagnen och skrivit JO-anmälan. Det ”berömda brevet”, som anstaltskvinspen inte såg som relevant, och alla mailkonversationer, ja, hela jävla kittet skickas idag.

Dessutom ska den rättsvårdande instansen få sitt! Kvinspen är korkad, för inte heller dit, bifogade hon brevet. Annan kuriosa är att diarenumret på mitt brev, som jag var tvungen att efterlysa, är daterat 2007. Det diarefördes alltså inte förräns i år, inkom till anstalten i november 2006.

Det hade varit så lätt för henne att,bara säga -Jag har gjort ett misstag, och ska försöka rätta till det. Men icke, är man en prestigeladdad kvinna på en post i en mansdominerad yrkeskår kan man inte vänta sig nå´t annat.

Jag vill inget annat än att stanna kvar här, jag orkar inte med en flytt igen. Men tack vare den här icketänkande kvinspen, riskerar hon mitt skyddade boende. Är det konstigt att jag blir bitter?

One response to “Äntligen

  • Anette

    ALLT man skickar till någon myndighet måste man alltid skicka som REK för att ha ett kvitto/alibi/bevis…

Kommentera

