Kriminalvårdare

Hej,

jag vet att du läser min blogg! Du får gärna lämna några synpunkter, eller rättelser angående vad jag skriver om. Det går bra att lämna en ”anonym” kommentar, bara du håller en god ton!
Eller bara förklara för mig så att jag fattar gången.

T.ex varför Kvinspen sätter fokus på att anstalten överskridit sina befogenheter med att ringa vid ut & instämpling (MJs permissioner), stället för att använda sig av mailadressen, eller adressen jag lämnat i brevet daterat 11/11;

Det brevet som hon inte bifogade ansökan om förflyttning till Placeringsenheten. Det brevet med uppgifter om min skyddade adress, där jag talade om att jag har kvarskrivning och besöksförbud, som hon inte anser är relevant i sammanhanget. Inte heller redovisade hon det till den rättsvårdande instansen inom KVV, när jag påtalade bristerna i målsägandeinformationen.

Istället för att stå för sina misstag. Jag misstänker att hon drabbats av

PRESTIGESJUKAN!!!!

Andra bloggar om:  , ,  , , , ,

Läs något intressant

Kommentera

