Vända sig i graven

Det första jag undrar när jag läser denna artikel är;

Varför sitter inte kvinnan kvar i häktet? Det ger en indikation på att hon inte får ett fängelsestraff, av den knapphändiga information som finns att tillgå.

Räknas hon som ”anhörig” för att offret tillbringade en natt där?

Fy fan säger jag, sparka ner mördarkärringen i ett dagbrott!

Edit 13.20, jag har inte efterforskat i ämnet, men Respons har, kika gärna där. Ännu en artikel att reagera över. För som jag läste, gör nog flertalet läsare.

Andra bloggar om: ,  , , , , , , ,

Läs något intressant

5 responses to “Vända sig i graven

  • Anette

    Borde inte kunna bli förvånad men… Svårt att försöka se optimistiskt på livet och framtiden i det här samhället!

  • Alter Ego

    Jaha, så du har också skrivit om detta och jag såg en helt annan sak i historien.
    Det finns alltid två sidor av hur media vinklar saker.

  • tabia

    Oki.. jag funderade lite på att flytta min blogg till WordPress jag oxå. Började så smått, men kom av mig på halva vägen :). Kanske fortsätter så småning om med att lägga över bloggen.

    Musiken fick jag in genom att klicka på ”Presentation” och ”Sidebar Widgets”
    La in ”Sonific SongSpot”. Så klickar man i högra hörnet på den menyn (så att den expanderar och text m.m kommer fram) Där finns en länk till http://sonific.com/.

    Där skapar man ett konto (gratis) väljer musik och hur spelaren skall se ut. När du är klar och sparar så får du en kod till wordpress som du skall klistra in i din Sonific SongSpot på Sidebar Widgets. Voila music 🙂

    Hör gärna av dig om det inte funkar så kan jag kanske hjälpa till mer.

    Kramiz

  • barbakvinna

    Vendettanbettan. Absolut eftersom det va kritik mot en av vänninornas dotters pojkvän som vi andra absolut inte skulle veta som inte dom heller behövde veta.

  • HelenaQ

    underbar sida!!!! *kram*

Kommentera

