Fridens boning

s1010007.JPG

Hela dagen har haft ett sepiafärgat, skonsamt skimmer! Vyn över sjön, gav mjuka korkskruvslockar i hjärnan. Dom fortsatte ner i hela kroppen. Välbehaget böljade sig ner i tårna, som en stilla havsbris.

Vilken dag, vilken lycka att upptäcka lycka. Att jag har förmågan att vara lycklig. Nöjd.

Vad lite kan göra mycket!

Denna dagen, har varit god mot mig.

Tack dagen, jag kommer gärna tillbaka. I morgon är annan dag. Alla andra dagar ska minnas denna dag.

12 responses to “Fridens boning

  • Uno Nilsson

    fint. vilken snygg blogg. Hur får man såna? Kram på dig och låt dagen bli igår i morron. Kram

  • Pysan :o)

    Så skönt att du har haft det bra vid sjön..

    Här har vi inget vatten just nu..men jag ser desto mer när jag åker till Göteborg.. för det är översvämmat överallt..

    Kram i massor Pysis

  • tabia

    Skall du ”flytta” hit?

  • Alter Ego

    Så skönt för dig att du fick koppla av och koppla bort en dag. Fler sådana dagar önskar jag dig, gärna med sol och värme också.

  • vendettanbettan

    #3, Tabia, jag kommer att ha min allvarliga sida här, budskapet jag framför passar sig inte på Ab.
    🙂

  • Rosa

    Korkskruvslockar i hjärnan UNDERBART. Så fint skrivet. Känner känslan direkt in i mig. Vad du är värd en sånhär dag. Ett guldkorn i vardagen. Det kommer flera sådana, håll ut bara. Ögat Ser mer än du tror.

  • Kimberly

    Hej Bettan.

    Är du här.

    Trevligt.

    Jag finns också här men det är min engelska blogg

    Hoppas du har det bra.

    Förresten letade på ditt namn på bloggportalen för jag ville sätta dig som favorit och skriva lite om dig men ditt namn hittades inte.

    Har du inte reggat dig där eller?

    Kram Kram

    Kim

  • Soulsister

    Här har vi småsjöar överallt…mest på gatorna av allt regn!
    Låter underbart att du har det bra, unnar dig detta och mkt mkt mer vännen!
    Kram

  • Patrick

    Bra dagar är bra. Ända ner i tårna är riktigt bra.
    Ha det likadant idag!

  • Anette

    Får en syn av dig i benvit krinolin,korkskruvar i håret,halmhatt, picnic korg fylld av godsaker, leende, levande och fri…
    Hoppas på många vackra dagar i ditt liv!

  • vendettanbettan

    Tack Patrick!
    Och Anette, min vän, tänk om du kunde följa med!

  • Herr KAOS

    Hoppas du får massor av sådana här dagar!

Kommentera

