Åratals sedan

Jag satt denna tid på morgonen nydushad och påklädd. Åratals är väl att ta i, men känslan är så.

Ska efter drygt ett år besöka shrinken. Ett  år tog det, trots remiss! Jag vet inte vad som är vad, kommer ångesten av depressionen eller tvärtom? Hönan och ägget…

Dom färdigheter jag hade tillägnat mig, har begravts för länge se´n. Övning ger färdighet att hantera flasharna som viner i min trötta skalle. Dessutom vet hon antagligen inte mycket om mitt öde, så ska det rapas upp igen.

Puh, det kommer att bli en lång dags färd mot natt!

3 responses to “Åratals sedan

  • barbakvinna

    En del av att berätta och att berätta är säkert en del av processen, men av egen erfarenhet vet jag man blir så trött och den dagen orkar man inget annat.
    kram anki

  • Ister

    Bara ett års väntan? Och du har fått remiss! Jisses. Det är inte det vanliga. Det är det som är det j-liga.

    Hoppas att det börjar bra, ibland kan det ta några gånger innan man ”hittar” varandra.

  • FANCY

    AHA…du ska till en hår rötters klyvaren. Först när jag läste trodde jag det var zinkendamm arena för att spela hocky…*L*…
    ***Kram***

Kommentera

