Enörad Brottare

The same procedure at any time.

Somnar i min kära inlagda soffa. Sent. För sent för ett fuck. Vaknar till i vargtimmarna, tar ett bloss alldeles vimmelkantig men klar. Greppar favoritkudden, pinkar och lägger mig i sängen. Ena höften, den jag sovit på i soffan smärtar av det stillaliggande soffläget.

6. 25 och fan!
Känner att det kommer ta ett tag att somna om. Om jag ens lyckas.

Det gjorde det. Väcks återigen. Katten Bus är hungrig. Det talar hon om med att jama i det öra som är blottat. Det andra örat;

Som legat mot kudden i min framstupa sovställning, känns som en brottares blomkålsöra.

Läs något intressant

4 responses to “Enörad Brottare

Kommentera

