Herrbesök

Pling!
Såg honom, han som sov i min säng jag aldrig brukar sova i, från mitt nya hela fönster. Den unga colombianen. Som var här da´n före julafton senast, och uttryckte önskemål om umgänge. Med mig! I horisontalläge. I sängen jag jag numer sover i. No, no sa jag.

Delvis för att jag glömt bort hur man gör, delvis för att jag delar aldrig mer kakan med någon annan. Lärt mig av misstagen. Kakan bor i porten bredvid. Aldrig sett en smula av.

2 timmar senare. Plingar han på dörren. Öppnar inte.

För jag minns fortfarande inte ….

2 responses to “Herrbesök

  • Anna-Lys

    Jag fryser, det smärtar …. f-n vilka spår och konsekvenser du får dras med.
    Inte för att det hjälper Dig ett nedrans dugg. Men jag ger Dig en kram.

    Häller upp varsit glas skumpa
    slänger upp fötterna på soffbordet
    och sitter där med Dig

    .

    ja ja du får ett glas till då 😉

    Jag bara ÄR här för Dig!
    En liten cyberbusunge i rymden!

    Glad att du släppte in mig i alla fall!

    Ni går jag … den tomma parvan kan du behålla!!

    😉

  • Linda Culibrk

    Vad fint skrivet.. du fångade känslan bra.

Kommentera

