Drömlöst

Bonk!

sa det vid 23tiden, somnade som vanligt i soffan av utmattning till något program jag inte minns.
Det är mycket jag inte minns. Att jag mindes eller PÅmindes häromdagen hör till ovanligheterna. Minnena är så djupt begravda i reptilhjärnan. Jag vet inte om jag ska vara tacksam att jag börjar minnas mordförsöket nu; jag har ingen som kan fånga upp mig. Psykologen förklarade det som att, det går inte att utföra en regelrätt terapi när man befinner sig mitt i ett krig. Hur ska jag kunna bearbeta det som hänt, när ”missilerna” börjar vina omkring mig igen. Detta jävla återupplevande hela tiden, tär på krafterna. Jag är inte precis purung längre. Sista tiden har varit som att, hoppa bungyjump…med et stumt rep. Helt oelastiskt känner jag rycken. Ner. Upp. Ner….

Missilerna i mitt fall är, Mördarjävelns kommande och återtagande av KVVs förflyttningsbeslut till en öppen anstalt. Enligt placeringsenheten tar det en stund, månader? innan alla turer är vända !

Magen mår bättre, ja hela kroppen. Bara stressutslagen i ansiktet kliar fortfarande. Har mailkontakt med en olyckssyster, hon trodde det kunde vara psoriasis. Hon har fått det av stressen. Kroppen är ett känsligt mätinstrument av hjärnans överbelastning.

Bakdelen är också överbelastad, too much bloggbusiness……

4 responses to “Drömlöst

Kommentera

