Vanished

Som sagt, det var en pärs att försöka sova,

Inte blev det bättre av att nästan ha slumrat till av serien Vanished, som jag normalt inte följer. Byter sida på soffan, när en scen fick mig att bli klarvaken.
En jagad kvinna börjar karva sig själv i armen, obehagligt noggrant och utdraget…..flashbacks
———————————————————–

Kommer ihåg som en diafilmsvisning, hur jag känner Mördarjäveln tar tag i min axel, som för att få stöd och slår mig i magen.
Ser hans galna blick, min blick glider ner. Ser knivskaftet och förstår, han hugger igen och igen. Vet inte om det är synen eller smärtan som får mig att sjunka ihop, efter att ha tagit tag i kniven för att värja mig. Minns jag det eller är det sista momentet en efterkonstruktion? Nä, eftersom handen är skadad för all framtid. Minns i alla fall, att han gör som han hotat med tidigare. Man ska köra in kniven och vispa runt, det gör mest skada.

– Va fan gör du säger jag innan jag dimper.
—————————————————————————

Vid det här laget av minnen är jag på väg till muggen för att spy, samtidigt som diareén drar igång igen. Jag somnade inte förräns det blev ljust imorse. Önskar att jag också kunde försvinna………………vanished!

Andra bloggar om: , , ,

 

Kommentera

