Nyinflyttad

Ser att besöken trillar in fortare än jag hinner flytta mina inlägg från Abs blogg, som jag kommer från. Min avsikt med denna blogg är att, ge er en bild av en helt vanlig, men ovanlig kvinna som drabbats av våld i närstående relation, och dess konsekvenser…..

För ofta känns det som jag, inte gärningsmannen fick straffet!

8 responses to “Nyinflyttad

  • Ister

    Du flyr också…

    Jag håller på att flytta mina inlägg…ett i sänder.

  • barbakvinna

    Hej *ler* flyttat. Många verbala kartonger som du burit..

  • Alter Ego

    Nu ser det riktigt hemtrevligt ut här, bättre än förra layouten.
    Men något verkar tokigt skriva kommentarer sitter så långt ner i förhållande till inlägget.

  • HelenaQ

    mmm…ja flytta ..
    Jag har kollat runt länge u på andra bloggar…hmm.
    Wordpress…hmm inte helt omöjligt att vi ses…här med 🙂

    *kram*

  • FANCY

    Hallå Bettan!
    Välkommen till en obunden portal. Då är du som jag nu utombloggare ej att förväxla med utanförskap. Ett sätt att vidga och lära känna andra världar. Du har en oändlig hemsk erfarenhet av livet. Men jag tror att via den kamp du visar och sorgen du delar med dej av. Alltid med en glimt i ögat kan få många att våga bryta sej ur en dålig relation.

    ***KRAM***

  • FANCY

    Du har lämnat fel länk i ditt inlägg hos mej…*s*…

  • Anna-Lys

    Heeeej 🙂

    Så nu sitter du här inne och pressar ut ord eller wordpressar 🙂
    Vet inte hur jag hittade hit för inte ett ord var rätt pressat i länken hos Fancy ;-)))

    Kram och Löcka te’!!!

    Anna-Lys

  • sidekick

    Tack för att du delar med dig.

Kommentera

