KVV Bollen…

Skrivet av Vendettanbettan 8 januari 2007, klockan 12:35

Är igång!

Får ett ombud från Boj (Brottsofferjouren) snart hoppas jag.
Placeringsenheten har rett ut en del begrepp ang. det återtagna förflyttningsbeslutet, till min fördel. MJ blir sittandes ett tag till på sin slutna anstalt, i avvaktan på att, hans förmodade överklagande maler genom kvarnarna. 
Kan ta ett tag, ska ett par vändor fram och tillbaka, till olika nivåer. Man kunde önska att, den tiden skulle ge mig lugn och ro;
Icke, den närmsta tiden kommer att gå åt att, driva den här skiten till sin spets.

Regionsjuristen på KVV, ska ta sig en titt på ärendet, som bara muntligt i telefon, uttryckte bekymmer. Och absolut tyckte att jag gör rätt i en JO anmälan.

Och så blir det; fast jag helt av allt bara skulle vilja supa skallen i bitar, eller packa väskan och dra. Känner mig levande begravd, i kvicksand.
Hur fan ska jag kunna hålla allt på plats i skallen, vem pratar jag med, när, så jävla pressad att minnesluckorna fladdrar. Får ringa och fråga två gånger, så att jag verkligen fattade rätt….

Och det har jag tydligen, bristande målsägandeinformation är bara förnamnet!

Puh…..bara som ett litet tillägg till fredagens inlägg, jag tar inga ångestdämpande piller. Fast jag önskar, det funkar inte att vara ”avstängd”, ångesten får driva mig framåt.
Hur jävla plågsamt det än är……

så måste det göras för alla oss i den här mardrömmen!

Kommentera

