Frispel

Kan man hoppas på att aset fick ett frispel, när han meddelades att, förflyttningen inte blev av? Enligt nya Krimlagen skulle det kunna innebära backning på upp till sex månader, pga misskötsamhet.

Har han förflyttats trots allt?

Ligger ansvaret på mig helt plötsligt, att hålla mig informerad trots att KVV under hela förra året har utarbetat en förbättrad målsägandeinformation.

Fy fan, blodtrycket stiger alldeles för mycket, frågor dyker upp som jag kommer att, glömma bort,

Jag önskar faktiskt att mördarjäveln tar livet av sig…..och helvete vilka skuldkänslor jag får av tanken, men det är sanningen. Hoppas jag kan sova i frid med den tanken,

Kan han, kan jag, eller?

Andra bloggar om: , , ,

Kommentera

