På G

Nästan,

ringde igår till anstalten där MJ sitter och kostar stålar angående JULOFFENSIVEN!
Kräkets kontaktperson ringde för en stund sen. Det märks såväl att han sitter på eller emellan två stolar. Han kom in som en fräsch vind i somras. Lät som om han verkligen brydde sig om mig, nu tror jag att han fått åhutning av högre ort. Han tassar med orden, svarar diffust på adekvata frågor. Bara det här med att han enligt information tidigare ska ha rätt nu att söka till en öppen anstalt, verkar hänga i luften som om, det är inte det viktigaste nu! Eller hur ska jag tolka det? Hade han supit sista gången? Det kan det inte vara, eftersom han påpassligt nog talade om att en ny permission stundar……där är den ena spyan i rubriken.

Vad det gäller förflyttningen så undrar jag om det bara är mördare som sitter där, eftersom hans (mördarjävelns) kriminspektör skulle ta reda på hur det fungerar med brottsoffer och lämpligheten med placeringen geografiskt. Är alla andra brottsoffer av MJs medfångar döda, eftersom dom inte vet? Det är en kåk känd för sitt slappa förhållningssätt. Där hamnar dom som inte platsar på en kåk med behandling. För dom svinen inser eller ångrar sällan sina gärningar.
I rättegångarna kommer jag ihåg hur förbannad min advokat var över att INTE få ett ångerns ord, från monstrets sida. Juha Valjakalla och han! Inte ens för ”protokollets” skull ville han ha mordförsöket ogjort…..

Aftonens andra spya i rubriken går till att Inspen återkommer till mig med besked ang förflyttningen och jag får återigen framföra mina ”önskemål” ang julen. Den här skiten tär ihjäl mig. Ovissheten gör mig galen!

Resten av kvällen blir lipa, för musten gick ur mig. Och det är inte julmust!

Kommentera

