Mördarjäveln

http://www.expressen.se/index.jsp?a=573362

Precis så skulle jag vilja göra med ”mördarjäveln”!Är det någon som vet, om jag lägger ut Hovrättens dom på nätet; begår jag något brott då?Jag menar, han är dömd och det är offentliga handlingar, eller?

Helst skulle jag vilja att såna här typer skulle fjättras på torget och stenas.Som min baneman, för det skit han ställt till, men allra mest för att han inte bara skadade mig; utan min dotter och pappa.Det är egentligen inte jag som är offret, utan dom två personer som står mig närmast och i synnerhet paps, som har mått så dåligt att han än idag, överreagerar när jag inte hör av mig dagligen.Och när man inte ens i rätten, på uppmaning av åklagare och advokat inte ens kommer i närheten av ÅNGER!?Det kan jag inte förlåta, och ska väl inte heller.

-Jag ville inte döda henne, sa han.-Bara skada.Friskt va?Att skada enligt monstret var 5 knivhugg i buken, samtliga in i bukhålan, med skador på lever och tjocktarm.Sju liter blod, månaders sjukhusvård senare överlevde jag.Ofta undrar jag till vad?Bara tanken på, att någon tyckte att jag var så värdelös, så mig kan man mörda är inte speciellt rolig att umgås med.Och gör mig den tjänsten, att inte kommentera typ: -Du måste gå vidare, det vet jag.Och det gör jag på mitt vis, bloggen är ett av stegen på den långa färden.Det värsta är att jag inte kommit så långt att jag vet slutdestination än.Det enda jag vet just nu, är att jag måste ta ett bad för att hantera alla känslor som kom upp. 

 

Kommentera

