Vilken härlig dag hahahaha

Kommer ni ihåg slagdängan i rubriken? Vem sjöng den förresten, menar inte Teddans utan den från stenåldern.

Den gick jag i solen hem från den vackra tandläkaren och gnolade på. Trodde han skulle sätta igång med rotfyllningen, men det blir en annan dag. Jag fick honom i alla fall att skratta, jeeezes vilket skälmaktigt leende. Att få mig svag i knäna är en bedrift. Han är precis som Filippa skrev i en kommentar, tandläkare med glitter!

Gnolar vidare in till köket och värmer lite soppa, för nå´t varmt ska jag få i mig…:)

man blir härligt glad tralala

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

10 responses to “Vilken härlig dag hahahaha

Kommentera

Följ

Få meddelanden om nya inlägg via e-post.

